نصب پارتیشن دوجداره

عدم طراحی صحیح در دکوراسیون اداری

در طراحی دکوراسیون اداری، تحقیقات اولیه و مطالعات میدانی نقش اساسی داشته و در بهره وری و کارایی اجزای دکوراسیون تاثیر بسیاری دارد . در مرحله اولیه طراحی لحاظ نمودن چارت سازمانی و تقسیمات بخش های مختلف تیغه چینی و پارتیشن بندی را تعریف می نماید.

 
+ نوشته شده در   31 مرداد 1396ساعت 19:53  توسط eni 

انواع پارتیشن کمد

 

در جدا سازی فضاهای اداری استفاده از پارتیشن بسیار معمول است ولی در مواردی که فضای اداری وسعت کافی ندارد و یا نیاز به قرار دادن فرنیچر، نفرات و تجهیزات بیشتری باشد ناگزیر به استفاده بهینه از فضا و یا حذف موارد غیر ضروری در فرنیچر و مبلمان اداری هستیم . ترکیب فرنیچر و مبلمان اداری با کاربرد متفاوت در یک پکیج و یا ترکیب پارتیشن و کمد ها می تواند به ما پارتیشن هایی که دارای قیمت پارتیشن کمد مناسب بدهد که کاربری کمد های اداری را نیز داشته باشد .

+ نوشته شده در  سه شنبه 31 مرداد 1396ساعت 19:51  توسط eni 

چرا پارتیشن شیشه ای

وقتی ما از سازه های شیشه ای استفاده می کنیم که می خواهیم بالاترین و سریع ترین ارتباط را بین کارمندان خود داشته باشیم و آنها علاوه بر ارتباط تلفنی و الکترونیکی، بتوانند به راحتی ارتباط بصری نیز داشته و از موقعیت یکدیگر مطلع باشند. در این نوع پارتیشن بندی شیشه ای کنترل مدیریت نیز به خوبی صورت می گیرد .

 پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای سایمون
bullet 

تاثیر نمای آینه ای شیشه ی پارتیشن دوجداره سولید

یکی از محاسن استفاده از شیشه های دودی ،تأثیرگذاری آن بر توسعه ی بصری محیط است. 
همان گونه که در تصویر فوق مشهود است، بازتاب نور از شیشه های دودی موجب بسط ابعاد نوری در فضا می شود بدین مفهوم که بعد مسطح سازه نمایی سه بعدی از محیط عرضه می نماید . لازم به ذکر است که این تأثیرگذاری در محیط هایی با اجزای دکوراسیون محدود مناسب است چراکه در فضاهایی با عناصر تشکیل دهنده ی متعدد، ایجاد افکت سه بعدی موجب اغتشاش بصری در فضا و از هم گسستگی ارتباطات مفهومی آن محیط می گردد.

bullet 

پارتیشن شیشه ای سولید

در پارتیشن شیشه ای سولید از فریم ام دی اف استفاده شده و شیشه ها بصورت دو جداره در هر دو طرف قاب می شود .در این نوع پارتیشن می توان قاب شیشه ها را با سایر متریال بکار گرفته شده در دکوراسیون همسان سازی کرد. پارتیشن های سولید را می توان بصورت دو جداره سایلنت همسان با پارتیشن مدل فیگارو تولید یا بصورت پارتیشن دوجداره مدل شانل با همان مشخصات تولید کرد.

پارتیشن شیشه ای سولید
پارتیشن شیشه ای و کاربرد آن
bullet 

پارتیشن شیشه ای و کاربرد آن

همان طور که می دانید امروزه با پیشرفت علوم و تکنولوژی، الفبای جدیدی برای بالا بردن کارایی هرچه بیشتر کارکنان تعریف شده است و نیز می دانیم که با تنوع بسیار زیاد فیلد های کاری و حرفه های متنوع از نیرو های مختلف کاری در محیط کاری، انتظار یکسانی نمی توان داشت. به بیانی دیگر بنا بر نیاز هر حرفه، ما نیاز بهره وری، به قسمت خاصی از تمرکز نیروی کار خود داریم. در برخی حرفه ها ما نیاز به تمرکز بالا در فضای محدود با نور کافی و و تجهیزات محدود داریم ولی در برخی محیط های کاری می بایست هر کارمند یا نیروی کاری، به بالاترین امکانات متنوع دسترسی داشته باشد حتی اگر نیاز به آنها نداشته باشد که در این گونه از حرفه ها هدف از تامین امکانات کامل شاید بیشتر جنبه تبلیغاتی آن مورد نظر بوده تا کاربردی آن. حال یا پرفورمنسی برای مشتری و مراجعه کننده یا برای جذب و حفظ نیرو های کاری. اینگونه تفاوت ها ما را برآن داشته که پس از شناخت کامل فضای مورد نیاز کار خود اقدام به انتخاب نوع معماری و دکوراسیون نماییم. که انتخاب متریال برای پارتیشن شیشه ای نیز از جمله آیتم هایی است که در ایجاد اهداف مورد نظر گفته شده نقش بسزایی دارد.

bullet 

پارتیشن شیشه ای سیکوریت

شاید اینگونه بنظر رسد که استفاده از پارتیشن های شیشه ای فقط به منظور استفاده حداکثری از نور طبیعی و دید و ارتباط حداکثری صورت میگیرد . حال آنکه بایستی توجه داشت این قابلیت تنها کاربرد این محصول نمی باشد .
استفاده از متریال شیشه ای از دیر باز در سازه های مختلف معماری مورد توجه بوده و این متریال در گونه ها، اشکال و قابلیتهای مختلف بکار گرفته می شده است. پازل ستاپ در محصولات خود با بهره گیری وترکیب متریال شیشه در پارتیشن ها و فرنیچر ها ، همواره سعی در ایجاد بعدی جدید از معماری می باشد .

پارتیشن شیشه ای سیکوریت
 استفاده از سطوح صیقلی در طرح های مدرن پارتیشن
bullet 

استفاده از سطوح صیقلی در طرح های مدرن

در طرحهای مدرن همواره استفاده از سطوح سیقلی در متریال، تاثیر خاصی بروی محیط میگذارد . این سطوح در رنگهای خالص و فاقد طرح بیشتر نمایان میشود. بکارگیری متریال براق اگر درکنار متریال استاک باشد ، نمایشی بهتر از خود نشان میدهد . در تصویر مقابل این متریال در پارتیشن و دیوارپوشها بکار گرفته شده است .

bullet 

بازخورد استفاده از متریال افکتیو در محیط کار

ایجاد بعد سوم دیداری با بکارگیری متریال افکتیو همواره در محیط های کاری بازخورد خوبی دارد ولی این انتخاب بایستی با دقت بسیار صورت گیرد تا فضای کاری را با اختلال بصری مواجه ننماید. بنابراین هر انتخاب بایستی هدفمند و برای اایجاد تاثیری مشخص بکار گرفته شود.

بازخور استفاده از متریال افکتیو در محیط کار
استفاده از پارتیشن های کوتاه
bullet 

استفاده از پارتیشن های کوتاه

در بسیاری مواقع و محیط های اداری طراحی پارتیشن اداری دارای محدودیتهایی می باشد و ما مجاز به تغییرات زیادی در فضا نیستیم .در این مواقع استفاده از پارتیشن های کوتاه با در نظر گرفتن قد درب ها و سازه های پیرامونی میتواند مفید باشد.

bullet 

استفاده از پارتیشن سولید برای تقسیم بندی اداری

پارتیشن شیشه ای دو جداره سولید انتخابی خوب برای تقسیم بندی محیط اداری با حفظ ارتباط بصری و تامین نور می باشد. در تقسیم بندی پانلهای این نوع از محصول بنا به کاربری مورد نیاز میتوان تماما پانل و یا تماما شیشه استفاده کرد. و نسبت به نیاز فضای کاری ارتفاع مورد نیاز را بکار گرفت.اگر از انواع قیمت پارتیشن شیشه ای اطلاع ندارید، با مشاوران ما تماس بگیرید.

استفاده از پارتیشن سولید برای تقسیم بندی اداری
 تاثیرات ایجاد فضای همسان اداری
bullet 

تاثیرات ایجاد فضای همسان

در بکار گیری و طراحی پارتیشن اداری، ایجاد فضایی همسان در ارائه یک دکوراسیون یکپارچه نقش موثری دارد . به گونه ای که پارتیشن های شیشه ای اداری به عنوان یک سازه مستقل از محیط خود به نظر نرسند ، هرچه ما در این راستا موفق تر عمل نماییم نتیجه کار رضایت بخش تر خواهد شد . رضایتمندی بصری در تعیین کیفیت طراحی و اجرا ، در پروژه های اداری نقش تعیین کننده دارد.

bullet 

استفاده از پارتیشن های تمام قد سولید

بکار گیری پارتیشن های تمام قد سولید ، در کنار تمام پانل ، نمای بسیار زیبایی به محیط می بخشد و همچنین می توانیم بر اساس نیاز هر قسمت از فضای کاری را که میخواهیم از ارتباط بصری خارج کرده و حریم خصوصی لازم را ایجاد نماییم .

استفاده از پارتیشن های تمام قد سولید
 پارتیشن سولید در فضاهای محدود
bullet 

پارتیشن سولید در فضاهای محدود

همچنین در پارتیشن مدل سولید ما میتوانیم فضای محدود را به بخشهای زیادی تقسیم کنیم.چرا که با بکارگیری این نوع سازه ها دیگر نیازی به رعایت استانداردهای معابر و فضاهای مشترک نمیباشد.

bullet 

استفاده از یراق آلات با استاندارد های بالا در پارتیشن های دوجداره

پازل ستاپ در درب های پارتیشن های دوجداره از یراق آلات مرغوبی که دارای استانداردهای بالایی میباشد استفاده مینماید . چراکه یراق آلات در دربها بایستی همانند دربهای دیوارهای اصلی ساختمان براحتی بازو بسته گردند. گروه ما با بکارگیری یراق آلات و متریال کیفیت بالا و ارائه گارانتی بلند مدت و همچنین استفاده از قیمت پارتیشن مناسب  محصولات خود را با بالاترین تضمین و خدمات ارائه مینماید.

استفاده از یراق آلات در پارتیشن های دوجداره
ابعاد قابهای شیشه ای در پارتیشن سولید
bullet 

ابعاد قابهای شیشه ای در پارتیشن سولید

در پارتیشن های شیشه ای سولید ابعاد قابهای شیشه ای تا ارتفاع و عرض ۳.۵۰ متر امکانپذیر میباشد. البته مطلبی که میتواند مانعی برای ابعاد بزرگ شیشه باشد محدودیت حمل متریال به محل پروژه میباشد.

bullet 

الگو های ایجاد کننده در طراحی دکوراسیون اداری

در طراحی دکوراسیون اداری توجه به الگوهای ایجاد کننده خطوط افقی و عمودی و ایجاد نظمی مشخص در خطوط حائز اهمیت میباشد و می تواند به زیبایی کار افزون یا از آن بکاهد . ایجاد رابطه هندسی بین خطوط سازه های مختلف همواره طرح را در یک قالب و مفهوم کلی به نمایش میگذارد .

+ نوشته شده در   31 مرداد 1396ساعت 2:50  توسط eni